Poslovna klima se menja iz dana u dan, neke kompanije proširuju svoju delatnost, uvećavaju broj zaposlenih.
Neke firme su pak prinuđene na nepopularne mere smanjenja radne snage ili jednostavno traže poslovni prostor sa nižom cenom zakupa.
Te pre ili kasnije i jedni i drugi imaju potrebu za selidbom firme. Selidbe firme jedna je od usluga kod nudimo.
Selidbe firme, poslovnog prostora često se planiraju dosta unapred, ali se dešavaju i brojne situacije kada je potrebno preseliti firmu u što kraćem vremenskom periodu.
Kako vaše poslovanje i vaši zaposleni ne bi trpeli selidba firme treba da prođe što brže i što efikasnije a sva vaša kancelarijska oprema transportovana na bezbedan način..
Selidbe Firme
Kompanije i firme sele se iz različitih razloga, a kada se odlučuju za agencije za transport žele brzu i pouzdanu uslugu. Tu mi stupamo na scenu! Imamo dovoljno iskustva da znamo šta je ono što vas najviše brine. Veliki broj pitanja koja dobijamo vezan je za cenu selidbe i trajanje.
Cena selidbe zavisi od toga koliko radnika se angažuje, na koji vremenski period, odnosno da li se selidba obavlja u toku samo jednog dana ili kroz više dana. Ovo zatim poteže i pitanje tipa vozila koji se angažuje.
Budući da kompanije uglavnom angažuju kamionski prevoz, to znači da je minimalna početna cena 5000 dinara, a prosečna cena selidbe kamionom iznosi oko 10.000 dinara za preseljenje kancelarije od oko 100m2.
Većina kompanija danas poseduje veliki broj osetljivih aparata, mašina i kompjutera koje treba transportovati s velikom pažnjom i preciznošću, što je upravo ona vrsta usluge koju vam mi nudimo i garantujemo apsolutnu bezbednost svog kancelarijskog materijala.
Često se radi i demontaža, montaža, utovar i istovar kancelarijskog nameštaja kao i obimne dokumentacije ili magacinskog materijala na koji se mora obratiti posebna pažnja. Naše profesionalno osoblje upravo tu stupa na scenu i izlazi u susret potrebama vaše firme i zaposlenih kako bi se selidba firme okončala u što kraćem roku.
Veoma smo ponosni na činjenicu da su nam do sada svoje poverenje poklanjale velike banke. Za njih smo obavljali usluge selidbe i transporta koje su uključivale utovar i istovar stvari kao i pakovanje stvari, montažu i demontažu. Neke od većih selidbi koje smo radili uključuju i preseljenje čitavih biblioteka.
Bilo da se odlučujete za prevoz kancelarijske opreme kamionom ili kombi vozilima važno je napomenuti da su sva vozila tapacirana zbog bezbednosti transporta.
Da biste saznali koliko će vas selidba kancelarije ili drugog poslovnog prostora koštati i šta sve podrazumeva potrebno je samo da okrenete jedan od naših brojeva telefona koji se nalaze u kontaktima. Ostalo preuzimamo na sebe i dajemo vam garanciju na izvršene usluge. Takođe, važno je da znate da nudimo i uslugu čišćenja poslovnog prostora pa se kod naših ljubaznih operatera možete raspitati i o ovoj opciji.
Usluga selidbe poslovnog prostora dostupna vam je 24 sata svih dana u nedelji, a vama ostaje samo da nas pozovete 061 155 79 60 uverite se zašto smo lideri u poslu i pridružite se ostalim zadovoljnim klijentima iz našeg potrfolia.