S vremena na vreme svi se odlučimo na „veliko čišćenje“ kuće ili stana, ono što je staro i nepotrebno želimo da bacimo, ili nam je jednostavno neki nameštaj postao suvišan.
Najčešće se na odvoz nepotrebnih stvari odlučujemo kada se selimo iz jedno stana u drugi, iz grada u grad (međugradske selidbe i slično). Ukoliko vršite generalno čišćenje prostpra, takođe ćete ostati s viškom stvari za koje neznate kako da ih uklonite. Nekad pak imamo višak građevinskog materijala i šuta koji treba ukloniti nakon gradnje.
Mi imamo rešenje za odvoz nepotrebnih stvari, odnosno odvoz na deponiju od koga vas deli samo jedan poziv telefonom. Kako smo dostupni non-stop možete nas pozvati u bilo koje doba i naši radnici će vaše nepotrebne stvari, građevinski otpad ili šut prebaciti na otpadno mesto.
Bavimo se i odvozom peska jer imamo specijalna vozila koja mogu prevesti do 10 tona peska, šljunka, cementa, kreča, kamena i drugog materijala. Takođe, ako su stvari koje treba ukloniti i odvesti na deponiju izuzetno teške imamo kamion s dizalicom koji će rešiti problem za tren!
Odvoz nepotrebnih stvari
Bilo koji materijal da je u pitanju ili stvari za deponiju, kontaktirajte nas, a mi ćemo vam izaći u susret. Ne brinite ni ako vam zafale kese, kutije za pakovanje ili džakovi za pakovanje otpadnog materijala jer ćemo vam i to obezbediti, baš kao i uslugu čišćenja, dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije prostora.
Naše osoblje vam je na raspolaganju 24 sata svakog dana u nedelji 365 dana u godini! Vaše zadovoljstvo obavljenim poslom je naša najbolja preporuka.
Čim nas pozovete, savetujemo vam da nam opišete o kakvoj vrsti nepotrebnih stvari se radi. Na taj način ćemo odmah moći da procenimo kakvo vam vozilo treba i koliko radnika bi učestvovalo u otpremanju stvari na deponiju. Takođe ćemo vam dati i vremenski okvir za koliko se ceo posao može završiti.
To vam daje mogućnost da planirate svoje druge obaveze. U zavisnosti od toga koliko vam je prevoz hitno potreban, sve se može organizovati za samo par sati. Prema vašoj želji nepotrebne stavari mozemo baciti, obaviti bacanje nepotrebnih stvari i šuta, a takođe ih odvesti na adresu gde želite da ih nekome, kome su potrebnije nego vama pokloniti.
Cena odvoza nepotrebnih stvari
Cena odvoza nepotrebnih stvari je ista kao i cena selidbe uvećavana za 1000 dinara koliko košta ulazak našeg vozila na legalne deponije. Plaćanje možete vršiti gotovinski ili preko računa izdavanjem fiskalnog bloka ukoliko plaćate preko firme.
Razlog zbog koga treba da se odlučite za nas je brza i efikasna usluga. Dugogodišnjim islustvom i radom stekli smo veliki broj klijenata koji nas rad preporučuju prijateljima i rođacima. Mi to smatramo velikim uspehom i najboljom reklamom.
Pozovite nas već danas ili nam pošaljite upit na mail adresu ispisanu u kontaktima.
Uverićete se i da smo najpovoljniji i napristupačniji, uvek otvoreni za saradnju i sva vaša pitanja.